Düştüm.. Peki Neler Öğrendim

Yutmam gereken büyük bir lokma oldu. Bu durumda kendim yapamadığımdan yardım almaya yöneldim. Bunu yaparken mevcut durumu izah etmem gerekiyordu. Buna eksiklerimiz de dahil..

Hatam: Çözümle ilgisi olmayan kişiyle bu durumu görüşmem. Fakat bu kişinin görüşlerine saygı duyuyorum. Ve konuyla da ilgili. Fakat sorduğum şey benim sorumluluğumda olan bir şey. Onun ehil olmadığı bir konu.



Bugün öğrendiklerim:
  • hatalarımızı görmezsek ilerleyemeyiz
  • Başkalarının bazı konularda daha iyi olabileceği gerçeğini unutma. Bunun normal olduğunu da bil! Faydalanmaya çalış
  • ayıplarını bilmesi gerekmeyenlere açma.
  • Herkese bilmesi gerektiği (bu da o kişinin rolüyle alakalı) kadar  paylaşımda bulun
  • Karar vermek yerine, durumu yönetmek. Çünkü kararlar izole ortamda yaşamıyor. 
  • insanlar, zorda kaldıkları zaman takım oyununu bırakıp, kendini kurtarmayı seçebilir.
  • Bazı insanlar rahat yalan söyler.
  • Kurumda birimler arası iş bölümü vardır. Buna saygı duy ve sınırları (hem kendinin hem de onların) koru

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

create Virtual Machines in VMware with ansible

Yüksek Hizmet Sürekliliği (High Availability)