Kendime Tavsiyeler

Kendimce önemli gördüğüm ve birilerine de yazdığım/söylediğim 1-2 tavsiye..
Belki birilerine faydası olur..
  • Tutman gereken yol, gitmek istedigin hedefe gore degisir.. Kendim ve belki herkes icin ilk yapılması gereken hayatta hedefleri netlestirmek olmalı.. Gerçekten berrak hedefler... Hedefini oyle hayal etki icine gir.. oraya varmıssın gibi hisset.. bak bakalım ne hissediyorsun.. Belki bununla elde etmek istedigin baska birseydir.. Bunu tanımak ve anlamak onemli..
  • Eğer bir kişisel gelişim kitabı yazsaydım şöyle başlardım:
Hayat akışının kontrolünden çıktığını hissediyorsun. Sanki dalgalara kapılıp giden, kontrolden çıkmış bir gemi gibi..Kontrolü tekrar ele almak ve hayatını hedeflerin doğrultusunda yaşamak istiyorsun..

Sana bir kötü bir de iyi haberim var.
Önce kötü haber; Başta bu kitap olmak üzere dünya üzerindeki hiçbirşey  bunu senin için sağlayamaz..

iyi haber ise; Bunu sen yapabilirsin. (elbette senin kuvvetle istemeni ve Allah'ın vermesini kastediyorum)

Bir çizgifilmde şöyle bir cümle duymuştum: "Bizim kendimiz için yapabilecekken yapmadığımızı, Tanrılar bizim için yapmaz"

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

create Virtual Machines in VMware with ansible

Yüksek Hizmet Sürekliliği (High Availability)